keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Tällä hetkellä tärkeitä asioita mulle

Löysin yhestä blogista sellasen postauksen, jossa kerrottiin tärkeistä ja hyvistä asioista just tällä hetkellä. Aattelin sitte toteuttaa tän, koska tässä kaiken kiireen keskellä unohtaa monesti, että on oikeesti niitä hyviäki asioita.

Kaverit- On niin ihana, ku on kavereita joille jutella ja joitten kaa voi viettää aikaa. Sellasia päivän piristäjiä 

Koulu- Vaikka välillä koulu stressaa ja näin, ni silti on ihan kiva aina mennä kouluun varsinkin, ku tietää et sitä ei oo enää paljoo jälellä.


Luonnossa kävely- Ku tiet on sulanu ja metässäki voi kulkee ilman, et jalka uppoo lumihankeen, ni on vaan niin ihana käyä vaikka kävelee jollain mettäpolulla. Mää vaan niin tykkään! Siellä on sellanen oma rauha ja saa kaikki ajatuksetki unohtuu. Voi vaan nauttia siitä kevätilmasta, luonnon äänistä ja kaikesta kauniista! 

Blogi- Blogista on tullu mulle yks tosi tärkee asia. Haluan alkaa panostaa viel enemmän blogiin, postauksiin yms, kuhan mulla ei oo niin paljon päänsärkyä ja väsymystä. Varsinkin valokuvausta mun pitäis paljo enemmän harrastaa, koska kamera on tällä hetkellä aivan liian vähäisellä käytöllä ja aina pitää vähä miettii, et mitä kuvii blogiin laittais. Oisko teillä mitään postausvinkkejä tai ideoita mitä haluisitte mun tekevän? Ois nimittäin kiva kuulla :)



Oma rauha- Mää tykkään olla kotona paljo yksin ja ois niin kiva, ku sais taas sen oman huoneen.. mutku ei. Sain olla kolme yötä siskon huoneessa, ku se kävi Venäjällä. Oli ihan huippu, ku tuntu et ois ollu taas oma huone.

Kesäloma- Se on niin kaukana, mutta silti se on ihan kohta. Sen ajatteleminen auttaa tsemppaamaan mua. Oon aina sillee, et ei tarvi kestää ku sen ja sen verran viikkoja ja sit pääsee lomalle! 

Mitkä asiat on teille tällä hetkellä tärkeitä? Mitkä auttaa jaksamaan arjessa? :) Pistäkääpä kommentteja tulemaan!


3 kommenttia:

  1. Sellane ois kiva postaus, että laitat aina kuvan ikä merkkaa jotain sanaa, esim. Onnellisuus ja laittaisit siihen kuvan mikä saa sut onnelliseksi jos ymmärsit.. :D mulle tärkeitä asioita on ainaki kaverit ja eläimet, ne myös auttaa mua jaksamaan arjessa!:)

    VastaaPoista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤