perjantai 7. elokuuta 2015

Miten summer bucket list oikein meni

Tein kesäloman alussa summer bucket listin ja ajattelin nyt sitten kertoa, että miten oon saanu toteutettua niitä listalla olevia juttuja. Ranskalaisilla viivoilla alotetut lauseet on kohtia mun listalta :)


-Opetella cruisailee ihan kunnolla. 

Tän mielestäni sain onnistumaan.


-Opetella tekee mun hiuksille oikeesti jotain muutaki, ku vetäsee vaan pompulalle. En osaa tehä enää ees normilettiä :o

Opin tekemään tosi paljo erilaisia lettejä sekä kaverille, että itelle. Hyvä minä!

(c) Saara



-Kokeilla jotain uutta, esimerkiksi mennä vesisuksilla.

Kävin pelaamassa kavereitten kanssa lenttistä hiekkapohjalla. En aina aikasemmin pelannu vaan liikuntasalissa.


-Lukee vielä enemmän kirjoja, ku nytten.

No tää kyllä onnistu, koska on ollu niin paljo sateisia päiviä, että oon sitte lukenu tosi tosi paljo kirjoja.


-Viettää sadepäivät joko lukien tai lenkkeillen.
No luettua tuli, niinku tuossa äskeisessä kohassa kävi ilmi, mutta lenkkeily.. se tais vähä jäädä. Oon käyny ehkä kuus kertaa lenkillä tänä kesänä.


-Urheilla ja liikkua niin paljo, ku vaan pystyn.
No oisin voinu liikkua urheilla enemmänki, mutta liikuin kyllä aika paljo. Seittämän päivää ramppasin eestaas kävellen ja muutenki tullu liikuttua.



-Mennä johonki sellaseen paikkaan, johon en oo tätä ennen uskaltanu mennä. Vaikka joku huvipuistolaite.

Kävin monessaki huvipuistolaitteessa, jossa en oo käyny aikasemmin. Yks oli vapaapudotus. Viime kesänä jäi harmittamaan, kun en uskaltanut siihen mennä ja tänä kesänä sitte kävin.

(c) Anniina


-Nähä ystäviä vaikka jokapäivä.

Tänä kesänä on tullu kyllä nähtyä tosi paljo kavereita, mutta ei nyt ihan joka päivä kuitenkaan.

(c) Elina


-Reissata ja käyä jossain sellasessa paikassa, missä en oo koskaan aikasemmin käyny.

Reissasin tosi paljo tänä kesänä ja tuli kyllä käytyä sellasissa paikoissa missä en oo aikasemmin käyny. En muista tuon suon nimee, mutta kumminki. Siellä oli myös sellanen lintutorni.



-Viettää mökkielämää tyttöjen kanssa. (ehkä jopa polkee sinne)

Kaksi eri mökkireissua on tullu tehtyä. Toinen oli mun suvun mökille ja toinen oli mun kaverin mökille. Molemmilla reissuilla olin yötä ja molempiin paikkoihin mentiin pyörillä.



-Olla paljon niitten ystävien kans, joitten kaa normaalisti ei tuu paljo oltua.

Tääkin kyllä toteutu.



-Kuvata. Kuvata, ja vielä kerran kuvata. Valokuvaaminen on vaan niin parasta!!

Kuvasin, mutta en niin paljo, ku oli tarkotus. Suurin syy oli se, että ei ollu kameraa.



-Uida ja saunoa mökillä.

Uin ja saunoin tosi paljo. Enemmän, ku arvelin.

(c) Saara


-Syödä mustikoita suoraan metästä.

Olin eka aika varma, että tää ei tuukkaan onnistumaan, mutta käytiin maanantaina iltasellaan mökillä ja siellähän oli jo sitte kypsiä mustikoita.



-Käydä issikkavaelluksella.

No tätä en oo vielä tehny, mutta tuun vielä ennen kesäloman loppumista käymään siellä.



-Nauttia ja vaan nauttia.

Tosiaanki oon nauttinu tästä kesästä, vaikka säät on ollu aika syksyisiä.



-Tehä jotain ihania hedelmäisiä ja raikkaita herkkuja.

Hupsista. Tätä en kyllä tosiaankaa oo tehny.

Kuva ei liity tuohon mitenkää, mutta piti nyt joku kuva kekkasta tähän. Enkä löytäny nopeella ettimisellä mitää mansikkakuvaa tms.


-Leipoa pitkästä aikaa jotain.

Lasketaanko lettujen teko leipomiseksi? No leivoin mä yhen mustikkapiirakan yhen kaverin kans.

(c) Saara


-Valvoa ainaki yhen yön ja vaikka valokuvata.

En oo valvonu koko yötä, mutta melkein.



-Saada ikuistettua mahollisimman monta auringonlaskua ja ehkä yhen auringonnousunki.

Kameraan en saanut ikuistettua, mutta mieleen kylläkin.

(c) Saara


-Kirjottaa kirjaa eteenpäin.

Oon kirjottanu kirjaa eteenpäin suhkot paljon, mutta valmiiksi en oo sitä saanut. Jos ennen joulua sais.



-Maistaa jotain sellasta, mitä en oo aikasemmin maistanu.

Maistoin chili-suklaata, kun pikkuveli osti sitä Fazerin tehtaanmyymälästä.



-Maata nurmikolla.

En oo kyllä maannu nurmikolla. Pitäiskö äkkiä mennä pihalle makaa xd



-Viettää kesäloman paremmin, ku viime kesänä.

Tää kyllä toteutu sinänsä. Jokainen kesä on omalla tavallaa ihana, niin en voi silleen sanoa, että tää ois jotenki ollu parempi kesä, mutta ainaki reissasin ja näin kavereita enemmän, ku viime kesänä.



-Lomailla vaan.



-Käyä kesätöissä.

Kävin kahissa eri kesätöissä ja meen ehkä vielä loppulomasta hoitamaan serkkuja.


-Hymyillä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤