tiistai 13. syyskuuta 2016

pimeässä


Sammaloitunut kanto. Istun siihen ja painan pään polviani vasten. Annan silmien painua kiinni. Istun siinä ja haaveilen. Haaveilen asioista, jotka eivät voi koskaan toteutua. On yksinäinen olo. Yksinäisempi kuin pitkiin aikoihin, vaikka ympärillä on monta välittävää ja läheistä ihmistä. En osaa puhua ajatuksistani. Niistä mustista käärmeistä, jotka ovat ympärilläni minne tahansa kuljenkin. Jotka kuiskivat sanoja päähäni ja saavat minut uskomaan mitä tahansa. 

Mä haluaisin olla samanlainen kuin muut. Kaunis. Hyvä ystävä. Sellanen, joka vois olla jollekin se oikea. Haluaisin taas jaksaa elää. Mun ympärillä on ystäviä, mutten mä jaksa pitää niihin yhteyttä. Oon niin väsynyt kaikkeen. Puhumiseen ja olemiseen. Multa vaaditaan enemmän kuin mihin mä pystyn. Eikä kukaan ymmärrä, että niiden puheet satuttaa. Vie mua yhä syvemmälle pimeään. Enkä mä tiedä reittiä takaisin. 

Nousen. Pysähdyn katsomaan auringon säteitä, jotka hetken heijastuvat puiden takaa. Sitten painan pään alas ja kuljen metsäpolun takaisin kotiin. Kotiin, jossa odottaa pullantuoksuinen äiti ja pikkusisko, joka mutustaa onnellisena pullataikinan palasta.


teksti on fiktiivinen

2 kommenttia:

  1. Hei sulla on aivan ihana blogi. Ja ihans lahja annettu, nimittäin kirjottamisen taito. Oon jonkun aikaa jo käyny välil seurailemassa et ootko kirjottanu lisää. Sulla on ihanan syvällisiä kirjotuksia täällä ja moniin voi itse samaistua jollain tapaa vaikka fiktiivisiä onkin. Jatka ehdottomasti kirjottamista!! Ja kyllä se aurinko paistaa aina risukasaankin, vaikka en sua tunne niin elämässä on paljon kaikkea hyvää vaikka joskus tuntuu et sitä ei ite näkiskään ei sitten millään. toivon sulle paljon kaikkea hyvää ja tsemppiä ja jatka tätä kirjottelua❣

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tää kommentti lämmitti niin mieltä! Kiitos sulle ❤️ Ihana, että tykkäät mun kirjotuksista. Itekki tykkään lukea sellaisia tekstejä, joihin pystyy samaistumaan. Mä aion todellakin jatkaa kirjoittamista. Se on mulle yks tärkeimmistä harrastuksista. Toi aurinko juttu on niin hyvä, mutta sitä vaan harvemmin muistaa sillon, ku on vaikeeta. Kiitos tsempeistä, toivottavasti tykkäät lukea näitä jatkossakin ❤️

      Poista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤