perjantai 5. lokakuuta 2018

tänään

En kyennyt menemään kouluun tänään. Tunnen aika-ajoittain yksinäisyyttä. Koen epäonnistuneeni monissa asioissa. Tunnen syyllisyyttä siitä, miten olen kohdellut ihmisiä. Välillä pelkään hajoavani.


Noista ajatuksista on jo hetki aikaa. Näiden muutaman päivän ajan mä oon ollut vastapainoisesti erityisen onnellinen.

Alkaneesta työharjoittelusta ja ihmisistä siellä.

Syksyisestä säästä ja tän päivän lumisateesta.

Pianolla soittamisesta.

Ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Siitä, että oon saanu tsempattua itteni urheilemaan.

Turhien ulkonäköpaineiden ylitsepääsystä.

Että mun vaatekaappi alkaa olla täynnä pelkästään vaatteista, joita rakastan.

Syksyn omenista ja marjoista.

Autolla ajamisesta ja pyöräilystä.

Ihmisistä.

Oon ollu vähä vähemmän inspiroitunut viime aikoina, mutta oon sitäkin enemmän nauttinu elämästä ja sen sisältämistä asioista. Toisinaan huomaan, että oon pelännyt ja stressannut turhaan. Kaikki järjestyy. Niin järjestyi nytkin.

6 kommenttia:

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤