maanantai 14. marraskuuta 2016

kaikki muuttuu joskus




Se alkaa huulista ja jatkuu poskia pitkin silmiin asti. Hymy, jota ennen näki niin harvoin mun kasvoilla. Hymyilin peitotakseni sen taakse kaikki ne tunteet ja sanat, joita ei voinut sanoa ääneen.

Jos joku kysy multa -Miten menee?

Hymyilin ja vastasin aina ne helpot sanat "Ihan hyvin", joiden taustalle jäi avunhuuto. Auta. Mä en enää jaksa. 

Tänään mä hymyilen aidointa hymyä, mitä oon koskaan hymyillyt. Ennen mä häpesin hammashymyä. En mä siitä vieläkään erityisemmin tykkää, mutta oon oppinut, ettei tarvikkaan tykätä, kunhan voi ajatella se on osa mua, enkä voi muuttaa sitä. Se kuuluu muhun ja thats it. 

En usko, et voin koskaan tulla täysin sinut mun kropan ja ulkonäön kanssa, mutta niistä voi silti oppia tykkäämään just sellasina kun ne on. 

Käveltiin mun ystävän kans tuolla ulkona. Oli ihana ilta ja niitä ensimmäisiä päiviä, ku tänne oli satanut lunta. Se mun ystävä heitti semmosen ajatuksen, että jos voitais sanoa toisista sellasia asioita mistä tykätään sen ulkonäössä ja luonteessa.
  Monesti me ajatellaan mielessä miten kivalta jonkun toisen silmät näyttää tai miten kivat hiukset sillä on, mutta kuinka monesti me sanotaan se ääneen.

Sanottiin sitte toisillemme niitä asioita ja voi että ku siitä tuli oikeesti niin hyvä fiilis. Siitä, että sanoit asioita, mitä olit mielessä ajatellu, ja siitä, kun se ystävä kerto asioita sinusta. 

Mulla on vähä huono mennä sanomaan kellekään, että voi kun sä rakastaisit sun kehoa, koska en pysty siihen itekkään, mutta halusin tällä kertoa sen, että ootte täydellisiä just semmosina, ku ootte ja ihan yhtä tärkeitä ihmisiä tässä maailmassa  

10 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus<3 pisti taas ajattelemaan. Niin paljo kaikkee kaunista on meän ympärillä, mitä me ei ehkä ite koskaan ajatella sen syvemmin. Suomalaisilla kun on se ominainen tapa olla hiljaa, vaikka oiski aihetta kehuun tai kiittämiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 💗 se on yleensä just nuin. Luonnostakin jo löytyy kaikkea kaunista

      Poista
  2. Ihana mattis. Ihana että sä voit hymyillä,ja se hymy on aitoa❤

    VastaaPoista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤