perjantai 5. joulukuuta 2014

Hiilen mustaa #5

"Oletko sinäkin varjojen enkeli?" kysyin. Hän pudisti päätään ja sanoi: "Minä olen varjojen prinssi." "Pystynkö minä puhumaan sinun mieleesi?" kysyin. "Et", hän vastasi, hymyili ja jatkoi taas: "Sinä pystyt paljon parempaan. Pystyt muuttumaan varjoksi."

Yritin muuttua tahdon voimalla varjoksi, mutta se ei onnistunut. Noel katsoi yritystäni ja sanoi sitten: "Pystyt vain silloin, kun joku uhkaa sinua." Nostin katseeni häneen ja kysyin: "Mitä sinä olisit näyttänyt eilen minulle?" "Tämän", hän kuiskasi mieleeni ja näytti hopeista kiveä kämmenellään. Kosketin sitä ja tunsin kieppuvani. Lattia katosi jalkojeni alta ja näin vain pelkkää pimeää. Mihin minä olin joutunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤