sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Hiilen mustaa #7

Fylandi, varjojen enkeli. Pystyisinkö uskomaan sen kaiken. Pystyisinkö uskomaan senkin, että Noel oli varjojen prinssi, ja että olin nähnyt tulevaisuuteen. Minä uskoin. En olisi voinut koskaan ajatella Noelin valehtelevan minulle, mutta minä pelkäsin sitä kaikkea, mitä minä vielä joutuisin kokemaan. Noel oli kertonut minulle kahdesta maailmasta. Valon ja varjojen maasta. Ne taistelivat keskenään johtajuudesta. Siitä, että kumpi oli vahvempi. Lopulta valo kuitenkin voittaisi ja varjojen maa katoaisi ikuisiksi ajoiksi. Minun tehtäväni oli varjella varjojen maata Noelin kanssa, kun aika koittaisi. Noelin isä oli varjojen kuningas ja kun hän luopuisi johtajuudesta, Noelista tulisi varjojen maan prinssi, uusi johtaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤