tiistai 26. kesäkuuta 2018

olen kannatellut siipiä

Vika ilta jenkeissä. Käsittämätöntä. Niin nopeaa aika on mennyt ja silti välillä päivät ovat tuntuneet pitkiltä. Tämä kesä on jälleen kerran opettanut elämästä. Niin huonolla kuin hyvällä tavalla. Olen kannatellut siipiä. Lentänyt. Pudottanut hiukan korkeutta. Välillä on pitänyt hetki hengähtää ja lepuuttaa siipiä.

Mun yksi suurimmista unelmista, kirjan kirjoittaminen, oli jo kerennyt tuntua tavoittamattomalta asialta. Varmuutta kirjan julkaisusta ei vielä ole, mutta lähempänä sitä pistettä kuitenkin ollaan. 

Oon iloinnut kesäisistä päivistä. Lämmöstä. Ystävistä. Jäätelöstä. Nauranut aidosti ja hymyillyt niin, että silmätkin ovat yhtyneet siihen. Oon ymmärtänyt, että kaikella on tarkoituksensa. Myös niillä vaikeilla jutuilla. Ne auttaa kasvamaan ja tekemään vähemmän samankaltaisia asioita tulevaisuudessa. Jokainen ihminen on yhtä lailla haavoittuvainen ja erehtyväinen.

Tuntuu toki haikealta tulla suomeen, mutta voin olla kuitenkin onnellinen tästä mahdollisuudesta, että pääsin jälleen kokemaan näitä ihania hetkiä täällä. Maapallon toisella puolella. Ihanaa nähdä ystävät. Muistaa, mitkä suomalaiset arvot ovat itselle tärkeitä. Ihana saada syödä niin terveellisesti kuin haluaa. Ja elää sitä omaa elämää.

Syksyllä koulu jatkuu. Uusi kämppä ja kämppäkaveri. Mukava saada vaihtelua arkeen. Tässä hetkessä aito onni ja kiitollisuus. Ei kai sitä muuta edes tarvita.

6 kommenttia:

  1. Asioiden tarkotuksia on monesti supervaikee tajuta... Mut huippu että sä oot saanu viettää kivan kesän siellä. Ajattelitko, että menisit enskesänäkin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Jep, on kyllä ollut ihana kesä. Oon toki miettinyt sitä vaihtoehtoa, et tulisin, mutta riippuu niin sen hetkisestä elämän tilanteesta. Ehkä, jos töitä sais, niin vois tullakkin :)

      Poista
  2. Varmasti on ollut unohtumaton reissu.
    Tsemppiä kaikkeen tulevaan:)

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että ollu hyvä reissu! Toivottavasti sun loppukesä menee yhtä hyvin��❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) sitä mäkin toivon. Ihanaa kesää sulle kans ❤

      Poista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤