perjantai 19. kesäkuuta 2015

Nyt se vasta alkaa


Pitäis pakata. Pitäis käyä nostaa rahaa. Pitäis tehä sitä ja tätä. Tämmöstä on aina sillon, ku oon lähössä jonnekin reissuun. Ihme, että mulla on jopa jo kyydit hommattuna. Yleensä saan tietää ne aina viimetipassa.

Tää viikko on menny oikeestaan vaan kotona sairastellessa. Nyt alkaa olla flunssa voitettuna ja pitää alkaa nauttimaan näistä kesäloman päivistä. Jotenkin en vieläkään oo tajunnu, että on oikeesti kesä. Ulkona ei oo tullu juuri oltua ja sillonki, ku oon ollu, niin melkein aina ollu takki päällä. Oon tässä muutaman viime päivän aikana cruisaillu pitkästä aikaa. Miten se voiki olla niin mukavaa? :D

Ihan outo, ku ei oo kameraa. Yhtäkkiä saattaa tulla inspis ottaa jostain kuva, mutta sitte tajuun, että ei ressi, en mää pystykkään ottaa mitään kuvia. Pitäis vaan jaksaa joku päivä tilata se järkkäri. Mitä nopeemmin, niin sen parempi. Jotenki en vaan jaksais alkaa opetella säätää aina kuvia ottaessa, mutta pakkohan se on, jos haluaa viel joskus saaha sitte hyviä kuvia. Mitä järkkäriä suosittelisitte? Onko parempi ostaa esim 700D vai joku huonompi ja siihen vaikka lisäksi joku toinen putki?

Jotenki masentaa nää vesisadepäivät ja pilviset päivät, jollon auringosta ei näy jälkeäkään. Ne päivät menee vaan ollessa sisällä ja nörtätessä puhelimella ja tehdessä jotain ihan turhaa. Nyt mä lähen oikeesti pakkaa ne kamat, että ei tuu kauhee kiire ja sit lähen juhannuksen viettoon. Nyt se kesäloma vasta alkaa!



4 kommenttia:

  1. Jotenkin aika tutun kuullosta, ettei vaan meinaa saada mitään aikaseks vaikka pitäs! Hyvää juhannusta, toivotaan tosiaan että säätki olis hyvät!

    Ps. Mää ehottaisin että kannattaa ostaa se 700D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hyvää juhannusta sullekin! :) Se kyllä houkuttelis eniten.

      Poista
  2. Voin myös suositella tota 700D vaikka ei itellä ookaan, mulla on siis 100D ja oon kyllä tykänny siitäki:)
    Muutamalla kaverilla on tuo 700D ja se on vaa aivan super hyvä!! Jos haluat vähän halvemman niin 100D:tä voin ite suositella ja monet on kehunu sitä ja sen keveyttä, siks sitä jaksaa pitää mukana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 700D vaikuttaa kyllä ihan huipulta! :) pitää tässä vielä miettiä, mutta jospa mää vähä repäsen ja ostan sen, vaikka se ei mikään ihanne hinta oo opiskelijan budjetille :D

      Poista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤