torstai 17. elokuuta 2017

uusi alku

Hämmentynyt. Hukassakin. Siltä musta tuntuu just nyt. 

Syksy alkoi uudella paikkakunnalla. Mä muutin ja menin uuteen kouluun. Oon ikävöinyt amerikkaa ja ihmisiä sieltä. Oon ikävöinyt sitä, miten ihmisten ajatusmaailma ei ole jämähtänyt samalle viivalle. Että kaikki ihmiset hyväksytään juuri sellaisina. Jokainen omana itsenään.

Tuulee. Mä poljen auringon paisteessa kämpille. Hymyilyttää, vaikka väsyttää ihan hirveästi. Vaikeuksia saada tasapaino yöunien kanssa, kun aikaero vielä vaikuttaa. 

Illalla soitan puhelun jenkkeihin. Tunnen hetken kuin olisin taas siellä. Sitten se menee ohi ja mä palaan ajatuksissa takaisin suomeen ja ikkunasta näkyviin maisemiin. 

Kaikki on niin uutta ja erilaista. Monet asiat muuttui sillä samalla hetkellä, kun lentokone laskeutui suomen kamaralle. Mutta moni asia myös muuttui kesän aikana. 

Täällä kirjoittelee onnellinen tyttö, joka sai viettää unelmien kesän. Joka sai paljon enemmän, kuin reppuun olisi kuvitellut mahtuvan. 

En mä tiedä. Elämä antaa enemmän kuin osaat ikinä aavistaa ❤

14 kommenttia:

  1. ❤️ Ihana Mattis! Elämä kantaa, ihan aina.

    VastaaPoista
  2. oot ihana! ja tää postaus sai mut hymyileen, varsinkin tuo viimenen lause❤ kiitos vielä kahvista, hyvästä seurasta ja kaikesta, oli mukava nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ❤ Oi, niin ihana kuulla. Kiitos, että tulit, oli tosi jees. Joskus taas uusiksi

      Poista
  3. Jotenki tosi ihana tunnelma tässä postauksessa, oot niin hyvä tässä<3

    VastaaPoista
  4. Niin ihana postaus! <3 Kumpa vaan osais muistaa ton lauseen aina niinä vaikeina hetkinä, että "elämä antaa enemmän kun osaat ikinä aavistaa", miten tuohon kirjotit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ❤ Niimpä, niinäkin hetkinä, kun tuntuu, että oma elämä on jotenkin vajaa tai jotakin muka puuttuu

      Poista
  5. Niin ihana postaus♡

    VastaaPoista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤