tiistai 11. elokuuta 2015

Morning routines


Nukun yleensä lomalla pitkään, mutta kesätöitten aikaisten aamujen ansiosta herään nykyään suhkot aikasin. Tänään heräsin jo ennen kymmentä.Yleensä katon somet läpi heti heräämisen jälkeen, mutta tänään otin kirjan, joka oli mulla kesken ja aloin lukemaan sitä.


Luin varmaan puoli tuntia ja sen jälkeen selasin instagramin, facen ja wapin.


Sitte menin keittiöön syömään aamupalaa. Yleensä syön jonku hedelmän ja juon sitruunavettä. Eli veteen laitetaan vaan tuota sitruunatäysmehua oman maun mukaan. Ihanan raikasta ja herättää kyllä, jos on vielä vähän väsynyt.


Piip piip piip.. En oikeesti syöny aamupalaksi omenaa ja sitruunavettä, vaan voitelin pari leipää ja otin äidin eilen illalla tekemää soppaa ja tietty maitoa. 


Jälellä oli vielä muutama pala sydänsurujenkakkua, jota eilen tein, niin otin sitä vielä sitte tuon mun tekemän sitruunaveen kans.


Sen jälkeen menin takas mun huoneeseen peiton alle lukemaan tuota kirjaa. Siinä kulukin aikaa joku tunti suunnilleen.


Kirjan lukemisen jälkeen nappasin kaapista rennot kotivaatteet.


Sitte menin keittiöön perkkaamaan mustikoita pikkusiskon kans. Siinä meni taas jonku aikaa. 


Mustikoiden perkkaamisen jälkeen laitettiin pyykit, sitte kävin suihkussa ja vaihdoin vaatteet. Pikkusisko otti kuvia lähimetässä ja sen jälkeen tulin tähän koneelle. Tämmönen oli mun tää aamu. Muutamia ihan perusjuttuja, mutta tietty sattu tulemaan esim tuo mustikoiden perkkuu, jota ei oo joka aamu xd

2 kommenttia:

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤