maanantai 17. elokuuta 2015

Viikko ja sitten mä muutan



Oon jo jonkun verran pakannu kamoja, mutta on vielä pakattavaaki. Ihan outoa oikeesti. Jotenki ei vieläkään käsitä, että jotain niin uutta ja ihmeellistä edessä. Nää kesäloman viimeiset päivät aion viettää nauttien. Aion tehä jotain mistä tykkään tosi paljon, eli valokuvata. 

Sitte aion luultavasti myös tehä töitä. Lomailla oon saanu sinänsä jo ihan tarpeeksi ja mun puolesta koulu ois saanu jo alkaa, mutta toisaalta ei tää viikko oo pahitteeksi. Ihan kiva vielä "lomailla" nää aurinkoiset päivät ja lämpimät säät. 


Vaikka kesäloman alussa tuntu, että ompa pitkä loma ja vielä sillonki tuntu, ku muilla oli enää pari viikkoa lomaa jälellä. Ku toisilla alko koulu, nää viimesimmät lomapäivät on menny oikeesti hetkessä. Kellon viisarit juoksee vaan eteenpäin. Toivottavasti ens vuosi ei mee liian nopeesti, vaikka kyllähän se kuitenki menee...

Tulevan opiskeluvuoden jälkeen voin sanoo olevani rohkeempi, sosiaalisempi ja enemmän oppineempi. Itsenäistyn varmasti tosi paljon ja opin arvostamaan enemmän kotia, vanhempia ja sisaruksia. Ens vuosi antaa ihan varmasti niin paljon, että sitä ei voi rahalla määrittää.


Nyt syön aamupalan loppuun. Pyöräilen tai kävelen koululle kattomaan kavereita ja sitte meen hammaslääkäriin. Sitte käyn hakee kamat kotoa ja hyppään junaan ja meen serkuille muutamaksi päiväksi. Lauantaina käyn issikkavaelluksella ja sunnuntaina ahtaudun autoon kaikkien mun muuttokamojen kans ja suuntaan kohti mun kämppää ja uutta koulua.


6 kommenttia:

  1. Tsemppiä pakkaukseen ja huippua vuotta sulle!! <3 teille tulee varmasti huikee vuosi.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä pakkauspuuhiin ja jännitykseen, vaikka sanon sen ettei kannata jännittää, mutta siltikin se ei haittaa ollenkaan, jännittäminen on välillä ihan terveellistäkin:D Pidä huikea vuosi ja nauti ihan jokaisesta hetkestä, se menee ihan hurjan nopeasti ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mua ei ainakaan vielä oo jännittäny yhtään. Saa nähä miten sunnuntai-iltana :D Yleensä en jännitä paljo mitää. Niin piän ja nautin!

      Poista
  3. Huippua vuotta sulle! Pitää nähellä joskus!♥

    VastaaPoista

Jos postaus herätti ajatuksia, ni kommaa mulle jotain ❤